Thursday 8 November 2012

- 20.10.2012

Assalamualaikum reader2 :)

K, dah 1bulan aku kapel ngan die ! 20/10/12 tarikh paling happy kot for aku n die . . Semua gamba2 perempuan lain yg ade lam phone aku semua aku delete except gamba si die !


Hope relationship aku ngan si comel aku nie kekal sampai ke akhir hayat walaupon ade yg menghalang :) Rindu gile kot 1bulan setengah xley jumpe die time cuti sklh nie !


 Waghhh. Aku rindu kamoo lah sibusyukk. Doakan hubungan ( Muhammad Hissham bin Padli & Noor Syahira binti Amir ) kekal sampai akhir hayat ! Awak takkan pernah sedar pentingnya diri awak dalam hidup saya hinggalah awak melihat air mata seorg lelaki menitis kerana takut kehilangan awak ! Saya mungkin bukan yang sempurna bagi awak . tapi saya cuba untuk jadi sempurna dimata awak . saya harap awak terima saya seadanya :) ily :)

No comments:

Post a Comment