Thursday, 29 December 2011

Sk0lah ,, ! =)

Dulu mase darjah 1 hingga 6 saia sk0la di SK Teluk Menara ,, !




Saia masih ingat cikgu SKTM ,, !rindu sangat2 cikgu2 kat SKTM ...h0pe cikgu kat sane sihat ,, !Cikgu2 lha yg membimbingku hingga dapat 4A1B ...Mungkin B 2 c0ze x tumpukan perhatian ,bermain N' ambil mudah ,, !btw , TERIMA KASIH CIKGU-CIKGUKU YG TELAH MENGAJARKU  ... :'(






Skunk nie masuk f0rm satu saia sk0la kat SMK Manir ,, ~

Saia xtau langsung pasal SMK Manir ,, !saia ambik 9 subjek ...Kelas Al-Razi ( Kelas Arab ) ,, !Hope I get 9A in my PMR ...

# =)





Tuesday, 27 December 2011

~ Kem SKBP ,, ! =..=

Kenangan Kami ,, ! =)






Sebelah kiri Firdaus N' Angah ,, !


Nie Firdaus ,, !Pakar memanjat ... =)



Nie lha Aimanul dikenali sebagai Angah ,, !Die nie jenis periang N' hands0me b0y ...



That's me ,, !x hensem macam angah N' firdaus ... =)




Die nie bijak ,, !5A in UPSR ...nampak je macam nie ,, ! =)



Suke kawan ngan di0rang ,, !Baik ,rajin ,hands0me N' bijak ...
Angah nie kuat lha jugak sukan ,, !tapi die nie selalu stress apabile die kalah 0r ape2 ...jenis xnk mengaku kalah ,, !Milik Anis Arifah ... =)




Sunday, 25 December 2011

Nie , terdapat due keping gambar yg diedit 0leyh gf saia ,, !






c0meyh kan die edit ,, !die nie mmg pakar edit gamba2 0rg ...sygs awak Amalyna ,, !

# K ,bhai ...

Wednesday, 21 December 2011

KERAGUAN =.=

Salam sejahtera kepada semua pembaca. Cerita kali ini tentang keraguan. atau pun bermaksud tak yakin. Keraguan datang dari bisikan syaitan ,, !

                                                       ~ Abu ragu2 mengambil air sembahyang ~
                                                               

Pada suatu hari seorang pelajar ingin mengambil air sembahyang. Setelah selesai mengambil air sembahyang dia berasa ragu-ragu dia dah basuh kepala ke belum ...

Dia pergi balik mengambil air sembahyang . Selepas itu dia masih ragu-ragu mengambil air sembahyang ,, !

 Dia pun berjumpa dengan Ustaznya menerangkan keadaan nya . Ustaz mencadangkan supaya dia niat dan terjun ke dalam kolam dekat surau itu. Pelajar tu pon berbuat demikian ,, !

 Dia pon berjumpa dengan Ustaznya dan menyatakan dia masih ragu-ragu . Lantas Ustaznya menyuruh dia jangan sembahyang . Pelajar itu bertanya . Kenapa ?
 Ustaz menjawab : sebab awak gila ,, !


// Jangan keraguan itu mengatasi keyakinan ...
// Tinggalkan apa-apa yang meragukan kepadamu kepada sesuatu yang tidak meragukan ...=)

~ M0RNING ~


G00D M0RNING ,, !Have a nice day ... 12.00 p.m baru bangun dari tid0 ,, !fuhh ...punye lha sedap tidur semalam ...

Cerita Pasal Guli


Salam, kepada pembaca. dan selamat sejahtera. Tengah2 wa duduk bosan2 belek laptop. Tiba-tiba datang satu idea . Wa nak cite pasal permainan tradisional. Dulu dh besa dh wa men guli. Time baru darjah 3 kot. Wa dh berkecimpung dalam sukan yang xberpeluh ni. Tapi berpeluh gak sbb time kecik panas ujan tak dikiranya. Asalkan dapat bergelar juara.

Permainan guli macam-macam jenis. Contohnya letak guli dalam bank. Taruh bape banyak guli. sape dapat kuarkan guli dari bank. Maka guli tu hak tuih..eh, guli tu hak dia. Pastu. Men tuju-tuju. Sapa yang kena tuju maka bergelar Looser. Ada lagi, buat lubang. Buat garisan yang jauh dengan lubang. Pastu baling segerombolan guli ke dalam lubang. Sape dapat masukkan paling banyak dialah bergelar juara.

 Dulu punya citer, Guli pun leh wat bisnes. Ade yg jual 2 bijik seposen, 10 bijik seposen. Ada lagi, masa Sekolah Agama. Time rehat pon leh men guli. Sanggup xmakan.Panjang lagi cerita ni...tapi dipendekkan ,, ! =)
                                                                          

~ EDIT BY R0SE NISA ...MY EX -GIRLFRIEND ,, !tapi skunk nie die x same cam dulu dah ...Die dh s0mb0ng siap mengate aku pl0p ...BTW ,I HAS A NEW GF ... ~


Kenal x die nie ?Die nie HAGEMARU HAGEDA ...Saia suke teng0k cerite die tau mase dulu2 ,, !Satu keluarga die same cam die jew ...KATEKAN SATU KEPALE JEW ,, ! =)

# I L0VE U HAGEMARU ,, ! =)

Cerita Lucu !

Pada masa dahulu, ada sebuah kampung di mana semua rakyatnya amat rajin belaka tidak ada yang malas. Jadi pada suatu hari, rajanya membuat pengumuman hendak mencari seorang yang malas. Semasa perhimpunan itu, adalah seorang lelaki mengaku, katanya, “Patik adalah yang paling malas.” Raja pun bertanya, “Apa tahap malas tuan hamba?” Lalu jawab lelaki tersebut, “Kalau patik hendak makan, ada orang yang suapkan patik.” Tiba-tiba datang seorang lelaki lagi lalu berkata, “Patik lebih malas lagi daripada dia tuanku.” Tuanku pun bertanya kepadanya, “Sampai mana pulak tahap malas tuan hamba?” Maka jawabnya, “Kalau patik makanpun, sampai ada orang tolong kunyahkan.” Maka raja pun terdiam seketika. Tanpa disangka-sangka datang seorang budak lelaki kepadanya sambil berkata, “Patik adalah yang paling malas tuanku.” Raja pun bertanya, “Bagaimana pula tahap kemalasan kamu si budak?” Budak itu pun menjawab, “Nak cite pun malas.
?..____________________ , ,__
 ……/ `—___________—-_____] ¦ ¦¦¦¦D
 …../_==o;;;;;;;;_______.:/
 …..), —.(_(__) /
 ….// (..) ), —-”
 …//___//
 ..//___//
 .//___//

 ->..NaMe ShAyE hi$$hAm
 ->..SkoLa SKTM
 ->..Darjah 6 TaUn 2011
 ->..sTaY aT teReNgGAnU
 ->..KalO noP knl ShaYE ADD je
 ->..ShaYe SukE bERkaWAn
 ->..Syg JgaK KwaN2 sHaYE

 ♥♥..fRenZZ fOrEVer n EvEr..♥♥

 ..Jgn MaLu2 Ek....jAngAn sEgAn2 ....♥
 ..hUhU...♥
 ..Jst f0ll0w me ,, !I f0ll0w u back ... :)

 -> i dOnt knOw hOw tO dEscrIbEs AboUt mY sElf :)
 shAyE mAhU jAdI yAng tErbAik ♥ ♥
 ->..shaye ade d0h makwe ! ^_^

Nie bl0g baru saia buat jadi x banyak mane yg saia b0leyh letak ... =)