Sunday, 13 January 2013

Percayalah ! Sye Cinte Awak Sorang Je *Syera*


Hah ! Nie la Gadis Kesayanganku ... Ada lagi yang tak kena, ada lagi yang dia tak puas hati dengan aku. Berulang kali meluahkan frasa aku yang terbaik, aku lah yang dia cinta, tapi ada saja tegurannya. Masih belum puas hati .. Nie nk bgitau , kite kpel bru je 2bulan lebih :)Dia pernah cakap, aku layak pilih yang lagi baik . Memang, aku tahu tu . Dia kata aku ada rupa, aku romantis, okeh , puji-pujian tu tak penting bagi aku. Bukan aku tak suka, ish, gila tak suka kalau si dia puja puji kita, tapi bagi aku yang penting RASA. Kalau dia selesa dan aku berjaya buat dia bahagia, itu baru aku benar gembira .
Tapi yang aku pelik, dia selalu kurang percaya dengan aku. Bak kata satu quotes dalam buku terfaktab - "aku bukan nak awek macam maria sharapova tapi cukuplah dapat awek yang yakin aku bukan kasanova" . Gitu. Memang hakikat aku pernah buat salah . Aku harap dia terima hakikat aku pernah jahat - pencuri hati yang akhirnya pergi menginap kat hati orang lain. Tak ke jahat tu ? Tak kot,sebab bagi aku time tu aku tak matang . Setiap manusia lakukan kesalahan, aku cuma harap dia beri aku peluang dan sedikit keyakinan . Tolonglah . Forgive Me . I Really Love u ..
Ni tak , bila gaduh , dia kata aku suka orang lain. Bila gaduh, dia salahkan diri kata dia teruk . Aku rasa aku yang teruk tak boleh ikut dia punya protokol, jadi kekasih idaman dia . Yang ikut semua citarasa telunjuk dia . Dia tak mengongkong, tapi aku jenis manusia tak sempurna, akan ada saja buat salah, sekali sekala apa salahnya buat-buat tak nampak, kawal sikit merajuk tu . Syg Awk Syera ..

Baiklah, aku mengaku aku ni bab pujuk orang , memang tak boleh blah . Bagi aku, aku cuba nanti keadaan akan makin worse . Sebab aku pernah cuba . Jadi aku diam, bagi keadaan reda. Ye, aku pun ada ego aku, ambil masa juga nak mengaku salah aku. Ya, kekadang dia mengamuk sebab terasa dengan sikap degil aku, maaflah . Tapi aku cuma harap dia faham aku. Dan aku faham dia . Kita kenal dari kawan sampai jadi lover, takkan tak tahu sikap lebih kurang masing-masing, kan ?Then, sekarang , kalau aku minta putus, bukan sebab tak tahan, bukan sebab tak sayang, tapi aku rasa, aku bukan the best untuk dia, aku tak sempurna, tak boleh jadi ikut mahu dia, dia layak untuk jumpa yang lagi baik. Lagipun dia memang ada rupa . Sekarang kesimpulannya , wajarke aku undur diri dari hubungan ni ? Ke nak cuba lagi, lepas tu gaduh lagi ? Alangkah bagus kalau dia tahu betapa aku cinta dia sorang je. Sebab aku janji dialah satunya sampai mati. Sayang , pleaselah trust me ...Dan...Aku memang tak mampu kehilangan dia, aku cinta gila, tapi kalau sesuatu yang aku sedihkan itu lagi baik untuk dia , perasaan peribadi aku - aku mampu korbankan.Jangan ubah cara paksa tapi tegurlah dengan rasa , kalau mengena sah sah bahagia .p/s: Memandang dari kacamata orang lain itu kadangkala lebih jelas :) I LOVE U NOOR SYAHIRA BINTI AMIR :*


No comments:

Post a Comment