Tuesday 24 April 2012

Tahun 6 :'(



Assalamualaikum :'>




  • Aku teringin nak turun tahun 6 balik . Aku nak UPSR balikk ! Tahun 6 memang tahun paling BEST . Banyak kenangan yang tersirat dan tersurat bersame-same kwn aku . :'( Suka , duka , tangis , tawa semua time aku tahun 6 . Rindu sangat :'> Lepas UPSR lagi best , xde pape pon buat . Just main , main , main , main N' MAIN:D Aku ingat lagi bile time aku N' kwn2 aku berdebar2 nk menghadapi UPSR iaitu pada 13 – 15 September 2011. Tarikh nie masih bermain2 di fikiran aku . :'( Tiba tiba je -,- Time result keluar pulak cikgu umumkan aku punya result :'( Aku dpt 4A1B je . tapi alhamdulillah lah . Kawan2 aku ade yg pegi dekat Tok Jiring , MRSM Kuala Brg , dan yg paling ramai Manir . hurmmm . Aku nk jumpe kau balik mcm dulu . Main tudung botol , main perli cikgu , main ngate , main e-book , main bola,badminton N' perkara nie aku xkan lupekan sepanjang riwayat hidup aku . :'( Btw , aku sayang semua cikgu SKTelukMenara . Okay , bai :) Assalamualaikum again -.- . MISS U KAWAN :D

No comments:

Post a Comment