Tuesday 24 April 2012

My Shining Star








ouhh stars di langit malam nie sangat2 cantik.. tapi dalam banyak2 stars, ada satu star yang memang tiap malam aku cari.. kedudukan dia statik je. dan skarang aku memang aim star tu je.. kalau star tu takde kat depan mata aku, memang aku frust.. tahu knape aku sangat gilakan star tu? sebab dalam banyak2 stars, dia satu2 nya yang berjaya curi hati aku. aku namakan dia 'my shining star'.. gila cantikk.. tapi kannn dah lama aku xtengok star tu.. stars yang aku nampak sekarang seme macam sama shining dia.. ohmaigod, i really miss that star.. :'( hwaaaaa
nak star tu, nak star tuuuu.. *hentak2 kaki*
gedik kan? hihi.. okay, end of the story.. actually aku demam nie. demam aku nie macam melarat la pulak. kejap kebah, kejap okay, ntah laa, malas dah nak fikir sal kesihatan aku.. xlarat dah nak type panjang2.. yang aku nak share ari nie pasal star nie je..
okay la, nak tido kejap, kepala aku dah pusing2 macam ambulance berpusing keliling kepala nie.. ninoninoninoooooo (bunyi ambulance).. arghhh pape ntah aku mengarut. alright guys, chow....
p/s : cuti sem yang hanya dipenuhi dengan sakit2.. urghhh!! enjoy this song~

http://www.youtube.com/watch?v=yCjJyiqpAuU&feature=player_embedded

No comments:

Post a Comment