Friday 16 March 2012

Selamat Pagi . Nk Buat Kerja Sklh !

Seutas Senyum yang Ikhlas & Menceriakan itu Ibadah =)

Assalamualaikum dan selamat pagi ! lame dh x update bl0g saia nih ... Dh berhabuk kan ? 0keyh , kite terus kepada tajuk . k0rang dh bangun lom ? dh sembahyang subuh ? Hari ni aku letih sangat2 . Kakak aku kate nk buat aku jadi model untuk main bola sepak ... Kate nk pegi pukul 9.00 , tapi skunk nie  dh kol 11.00 dh . :'(  Sembang Gego ! btw , kerja sklh aku x siap  lagi ! Masih xbuat . malas ah nk buat ! dh lha banyak . Cikgu nie pon satu hal , bagi je lha keje sklh sikit je ,, ! TEKANAN WEH ! Biar lha kene rotan sekali pon . haha XD ! Sepatutnya cikgu dh xbagi keje sklh mase cuti nie . Org nk enjoy sikit pon xboleyh ! ingat nk duduk relax sambil goyang kaki je at rumah ... haha ;) okeyh lha , aku nk buat kerja sklh lha plak ! btw , Selamat Pagi N' Selamat Buat Kerja Sekolah ... =) Pendek kan aku tulis ? Ade aku kesah .. :P

No comments:

Post a Comment